.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات جلسه رای اعتماد مجلس

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزییات جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان که قرار است یکشنبه 5 آبان برگزار شود گفت که احتمال دارد نمایندگان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی رای اعتماد وزرا بپردازند.
به گزارش شمال نیوز ، ضرغام صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه علنی روز یکشنبه 5 آبان ماه مجلس ابتدا نمایندگان مخالف و موافق ثبت نام می‌کنند و برای هر وزیر دو نفر به عنوان مخالف و دو نفر به عنوان موافق صحبت خواهند کرد و نهایتا هر وزیر به مدت نیم ساعت به دفاع از برنامه‌های خود بپردازد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه یک ساعت زمان برای رییس‌جمهور برای دفاع از سه وزیر پیشنهادی در نظر گرفته می‌شود اظهار کرد: نمایندگان بعد از استماع نظرات مخالفان و موافقان و دفاع وزرای پیشنهادی به رییس‌جمهور در مورد وزرا رای خواهند داد.

صادقی یادآور شد: اگر تمامی نمایندگان موافق و مخالف هر سه وزیر از ظرفیت خود استفاده کنند و صحبت کنند ممکن است جلسه به نوبت بعد از ظهر هم کشیده شود اما اگر تعدادی از موافقان و مخالفان از صحبت کردن انصراف دهند ممکن است بررسی رای اعتماد در جلسه صبح به اتمام برسد.

این عضو هیات رییسه مجلس درباره احتمال را‌ی‌آوری سه وزیر پیشنهادی عنوان کرد: این موضوع بر اساس صحبت نمایندگان موافق، مخالف و دفاع وزرا قابل جمع‌بندی است و بنابراین روز بررسی رای اعتماد برای وزرا تعیین‌کننده خواهد بود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.